Jest-li mi nevěříte ….

17.07.2017

Naposled mi přišli docela 2 provokativní dotazy. Na kvalitu a podklady, které nejsou na těchto stránkách uvedeny. Níže uvedené informace mám nachystané asi 2 měsíce a zvažoval jsem, zda je mám na tento blog opravdu zveřejnit. Tyto provokativní dotazy mě ubezpečili, že ano.Jestli mi nevěříte podívejte se na tyto dva dokumenty.

Na první mě upozornila známá. Jedná se o pana doktora Hnízdila. Před nějakou dobou jsem ho viděl ve show pana Jana Krause. Když jsem ho poslouchal, tak jsem si říkal částečně má pravdu. Kdo to vlastně je? Další revolucionář co chce spasit a oškubat naše zdravotnictví. Dnes si to nemyslím. S panem doktorem se neznám, ale budu se snažit se s ním potkat.
Jelikož to co praktikuje, tak o to se snažím i já, ale jinou cestou.

video č.1

https://www.youtube.com/watch?v=oNkGr8LE4ks


Na druhý dokument jsem narazil při pročítání nějaké problematiky ohledně potíží s Prostatou.
Dokument je delší a se Slovenskými titulky a já se nerad dívám na dlouhé videa. Toto jsem však v průběhu 2 dnů prohlédl celé.
Důvodem bylo, že se tam mluví o rakovině a naše velmi dobrá známá si tím teď prochází. Zatím ji má v drápech součastná medicína a bojím se nejhoršího.
(V součastné době ji už odebrali jedno prso a i když rakovinu nemá tak chemo, když jednou začala prý musí dokončit). Před lety nám jeden školitel dával srovnání s jednou dávkou chemoterapie. Komentoval to jako by jste v jednu chvíli vykouřili 50.000 cigaret. Tolik toxinů je to pro tělo.

I když tomuto videu úplně nevěřím některé věci mi v něm zapadají do kontextu.


1.proč se tak dlouho nenašel lék na rakovinu?
2.proč jsme v područí jakési EU?
3.proč někdo říká, že je chytřejší než my?
4.proč nám EU něco zakazuje vyrábět a musí být po jejím?
5.proč vycházejí odrazující články hlavně Německu, Rakousku o nebezpečnosti vitamínů?  (v poslední době i ČR)
6.proč výrobce vitamínů nemůže prezentovat studii a podložit s ní účinnost svých výrobků?
7.proč tyto studie od 14.12.2012 mohou zveřejňovat jen "farma" firmy?
8.proč za zdravotnictvím je tak velký lobbing?
a další...

Podívejte se na oba dokumenty. Zkuste se nad nimi zamyslet a zkuste si položit otázku kam to s Vaším zdravím směřuje?

video č.2

https://www.youtube.com/watch?v=6UpHFK629hI


Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky